3 czerwca 2013

Drugie urodziny Szycia Katarzyny!

Wczoraj minęły 2 lata od zamieszczenia pierwszego wpisu na blogu.
Dla mnie to całkiem sporo czasu: sporo metrów (jeśli nie kilometrów) zużytych nici i tkanin... a tuzin złamanych igieł i zagubionych szpilek to mało:)
Dostałam także całe mnóstwo rad od Najbliższych i Was, moich Czytelników:)

Wiele się nauczyłam od pierwszego wpisu, mogę z całą pewnością napisać, że widzę progres zarówno w moim szyciu jak i w blogowaniu. To chyba dobrze:)
Zakładałam bloga z myślą o rodzaju szyciowego notatnika dla samej siebie, nigdy nie myślałam, że tyle osób zechce tu zaglądać... jest to dla mnie bardzo miłe.

I w tym miejscu chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że jesteście i za to, że od czasu do czasu zaglądacie tu, komentujecie, a niektórzy zostają nawet na dłużej:)


Dla tych co jeszcze nie znają, albo już nie pamiętają- poniżej w telegraficznym skrócie moje szycie:


  
  






 
 


 klik


 klik




 klik




  




 


 


 















Nigdy nie pojawiło się u mnie żadne rozdanie, chyba już czas na takie:)
Szczegóły w kolejnym poście...
Serdecznie zapraszam:) I jeszcze raz dziękuję:)

12 komentarzy:

  1. Gratulacje :) tyle pięknych prac :) tylko nie przestawaj szyć !!zycze wielu km tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam!! :D Kolejnych równie kreatywnych lat!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) czekamy na kolejne szyciowe wpisy :) Sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) To bardzo ciekawe, prowadzić bloga tyle czasu i mieć katalog swoich prac. Widać rozwój, wiele pracy, które w szycie się wkłada. I do tego poznać wiele osób, którymi można się tymi pracami chwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanych dwóch lat blogowania! I życzę wielu jeszcze lat z nami i dla nas, wielu przyjemności z tym związanych i samych szyciowych sukcesów :)
    MONAfaktura

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! I miliona szyciowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już pisałam, że mam wrażenie, że szycie Katarzyny dużo dłużej istnieje w Internecie, więc tylko jeszcze raz się zaskoczę, że nie jest aż takie stare. :) Ale życzę mu jeszcze wielu lat kreatywnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana obserwujemy Cię :) tu i na fb i bloglovin' :) dziękujemy za komentarz, foty był robione w Warszawie w lesie ;) pozdrawiamy! http://kateandbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze! I dzięki serdeczne za wszystkie śliczne sukienki i spódniczki! i za koty-są boskie!
    Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cuda tworzysz:) całą garderobę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłaś/eś po sobie ślad:)