13 czerwca 2013

Przeróbka maxi spódnicy na maxi sukienkę!

Spódnice kupiłam jakiś miesiąc temu za 3 złote, po raz kolejny urzekła mnie tkanina, piękna granatowo-niebieska bawełna w prążki. Angielski rozmiar 16 na przeróbkę nadał się idealnie:)





Ze spódnicy wyprułam dwa kliny prostokątne i dwa trójkątne:


skroiłam kolejno: górę sukienki, wiązanie i ramiączka.




Na koniec szyłam kryty zamek z boku i gotowe:) A tak się prezentuje w plenerze:)
Choć osobiście wolę zdjęcia na mojej ścianie...


















15 komentarzy:

  1. o.O przepiękna przeróbka, też bym tak chciała umieć :) ale najpierw czeka mnie naprawa maszyny do szycia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawiaj, czym prędzej, bo umiejętności rzadko same przychodzą;) Trzema szyć, szyć i szyć... ale to jest bardzo przyjemne:) powodzenia!

      Usuń
  2. Uwielbiam ubraniowy recykling :) świetnie przerobiłaś tą sukienkę, na pewno przyda się w najbliższym czasie. rzeczywiście bardzo ładny materiał, ostatnio granat też mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! sukienka wyszła świetna i na dodatek super tania!!bardzo ładnie w niej wyglądasz Kasiu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna przeróbka - tkaniny było tak dużo, nie tylko wystarczyło na górę ale też dół wygląda "obszernie" - super!. Świetnie się układa - czy wykrój góry robiłaś "na oko" czy coś służyło za "podpowiedź"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje wymiary mi służyły za "podpowiedź":)
      Zmierzyłam się "wzdłuż i w szerz", naniosłam na materiał, po przymiarce jeszcze trochę zwęziłam i gotowe. Jak się ciągle dla siebie szyje, to z czasem staje się łatwe:)

      Usuń
  6. Boska i to się nazywa recykling i jest dużo taniej i bardziej niespotykane tkaniny można dorwać:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta góra, fajnie mieć rozmiar, który da się wyciąć z nadmiarowych klinów 16-tki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super robota, bardzo fajne zdjęcia!! Z góry przepraszam za prywatę, ale potrzebuje pomocy w rozreklamowaniu FrontPage https://www.facebook.com/pracowniaODE
    Będę wdzięczna za każde polubienie, bardzo mi na tym zależy, to pracownia mojej koleżanki, pewnie każdy z Was wie jak początki potrafią być trudne, pozdrawiam serdecznie. Pracownia ODE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach.. jaka ładna :) Świetna góra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłaś/eś po sobie ślad:)