4 października 2014

Granatowe z mankietami

A to jeszcze typowo letni uszytek- krótkie spodenki. Potrzebowałam czegoś co nada się na rower i czasami do auta, bo są chwile w których spódnice do najwygodniejszych nie należą,
a na wewnątrz upał. Spodenki powstały z mięsistej bawełny z dodatkiem elastanu, bardzo przyjemny materiał do szycia.
U góry zamiast paska z guzikiem i zamkiem, wszyłam elastyczną dzianinę z zakładką.
Dzięki temu, że pasek jest stosunkowo wąski, nie było mi w nim gorąco podczas upałów.

Taka figura ma swoje ogromne plusy- zazwyczaj wszystko się "samo" dopasowuje i nie trzeba kilkukrotnych przymiarek i poprawek:)
Spodenki szyte z wykroju- bez wykroju, kieszenie wszyte "na oko", szyło się bardzo szybko i bezproblemowo, takie projekty lubię najbardziej. Tylko szkoda, że lato takie krótkie...

















5 komentarzy:

  1. Nie dość, że lato krótkie, to jeszcze na przyszłe będziesz musiała szyć w zgoła innym fasonie i rozmiarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodenki na jeszcze fajniejszy brzuszek :)... dzianinowy pasek jest faktycznie bardzo dobrym rozwiązaniem, miałam podobnie uszyte moje ciążowe spodnie, ale kiedy to było....

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebym ja potrafiła coś więcej niż tylko przyszyć guzik ;) Masz talent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłaś/eś po sobie ślad:)