21 sierpnia 2013

przeróbka spódnicy na sukienkę

Po dłuższej przerwie, wracam, choć pewnie nie na długo.
Wbrew pozorom wakacyjny czas nie sprzyja szyciu, trochę życiowych zmian się szykuje...miejmy nadzieję, że na lepsze:) Ale o tym pewnie już wkrótce:)
Dziś pokażę Wam spódnicę w dość dużym rozmiarze, jak na moją siostrę:)
Ale za to za przysłowiową złotówkę:)



Zażyczyła sobie, żeby uszyć jej sukienkę:)
Więc uszyłam, zachowując oryginalną kontrafałdę, dodałam zaszewki, kryjący zamek i pasek do wiązania na szyi. Szyło się bardzo dobrze, bo to przyjemna bawełna.
Choć może nie jest idealnie dopasowana do sylwetki, obdarowana jest bardzo zadowolona z efektu końcowego.







14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła :))
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się taki fason sukienki z wiązaniem na szyi, a to, że jest luźniejsza to chyba nawet lepiej w gorące dni :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taki był powód, niezupełnego dopasowania:) dziękuje:)

      Usuń
  3. Takie przeróbki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytna, szczególnie podoba mi się to, jak sobie poradziłaś z kontrafałdą :) Czyli mówisz, że siostra Cię zmobilizowała do szycia (bo dawno niczego nie było)? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka uszyta chyba na początku lipca, tylko ostatnio tyle się dzieje, nie dość, że nie mam jak szyć,to nie mam kiedy publikować zdjęć:/ ale już idzie ku lepszemu:)
      dziękuję:)

      Usuń
  5. Idealna na lato! Podoba mi się ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysłowo! Efekt końcowy świetny!:DD

    OdpowiedzUsuń
  7. W wersji sukienkowej jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszło, też chciałabym taką sukienkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza sukienusia :)
    Przy okazji zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłaś/eś po sobie ślad:)