16 maja 2013

Jak uszyć kosmetyczkę? kurs krok po kroku

Jakiś czas temu uszyłam kosmetyczkę, nie znalazłam nigdzie podobnych wskazówek szyciowych więc zrobiłam dla Was kurs krok po kroku, jak ją uszyłam.
Turkusowa bawełna to resztka tkaniny z poduszek, których chyba Wam nie pokazywałam, a bordowa pochodzi z resztki po skróceniu tej spódnicy.
Mam nadzieję, że wystarczająco czytelnie przedstawiłam całość.
W razie pytań piszcie:)
Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety jeszcze wtedy nie mieliśmy tak cudnie słonecznej pogody za oknem... i część robiłam przy sztucznym świetle.




















6 komentarzy:

  1. O, jaka fajna instrukcja! Na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za bardzo przydatną instrukcję. Ja się zawsze zastanawiałam, jak to zrobić, żeby obie strony-lewa i prawa-wyglądały równie estetycznie. Coś tam zawsze wymodziłam, ale teraz mam u Ciebie świetną pomoc. Kosmetyczka super, podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że moja amatorska wiedza może się Tobie przydać:)

      Usuń
  3. stwierdzenie z drugą stroną postępujemy w ten sam sposób oznacza ze drugi pasek mam przyszyć w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo za spostrzegawczość:):)
      Niestety jpg wczytały się w złej kolejności i stąd mogła wyniknąć nieczytelność opisów.
      Już wszystko naprawione. Jeśli nadal masz pytanie, to pisz śmiało:)

      Usuń
  4. Świetna instrukcja, serdecznie dziękuję napewno sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiłaś/eś po sobie ślad:)