26 stycznia 2013

piżamowe spodnie

Za oknem -8 stopni i przecudne, roziskrzające śnieg słońce. Idealna pogoda by porobić zaległe fotki, ale mój fotograf ma weekend. Panowie za ściana wiercą do znudzenia, kot spokojnie śpi na parapecie, a ja niestety nie mam dziś warunków do szycia... więc piszę.
Dziś pokażę zeszłoroczne piżamowe spodnie. Albo do spania albo do paradowania po domu:) Jak kto woli:) Pierwsze w bawełniane owieczki, drugie z domieszką wełny, kraciaste. Zdjęcia robione po dwukrotnym praniu- jak widać kraciaste się troszkę wstąpiły- a nie powinny...
Solidnie wyprasowałam tkaninę przed krojeniem, ale widać nie wystarczyło:(
Pierwszy raz mi mój uszytek taki numer zrobił, i mam nadzieję, że ostatni...
Szyło się szybko, łatwo i przyjemnie.






22 komentarze:

  1. te z owieczkami wygladają czadersko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodenki, skąd tkanina z owieczkami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś z Wrocławia, to z Bławatka na Jedności Narodowej:)W sumie to jeszcze nigdy nie kupiłam tkaniny wysyłkowo-zawsze muszę pomacać, żeby się przekonać... A ta tkanina to tzw. bawełna pościelowa:)

      Usuń
    2. Dzięki :) Nie jestem z wrocławia, ale czasami tam bywam...a może masz jakieś fajne, w miarę niedrogie sklepy z tkaninami do polecenia we wro? Może zrobiłabym sobie wypad zakupowy :D
      Widzisz, bo wysyłkowo to się kupuje, a dopiero potem myśli co z tego uszyć i na co się nada :)

      Usuń
  3. Świetne i do tego na pewno wygodne! W sam raz na dzień leniucha i chodzenie cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygodne:) co prawda kolejne które powstaną będą na pewno z ciutkę wyższym stanem:)

      Usuń
  4. Rewelacyjne! Owieczki sa rozczulajace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. owieczki są cudne, drugie też ok, ale przed szyciem zawsze lepiej wyprać - szkoda pracy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te z owieczkami są super! Materiał genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks a bunch for sharing this with all folks you actually realize what you are
    talking about! Bookmarked. Please also seek advice from my
    web site =). We can have a hyperlink change contract between us

    Feel free to surf to my web site: homepage

    OdpowiedzUsuń
  8. "Szybko łatwo i przyjemnie". Kurde :D ostatnio usiłowałam uszyć krótkie spodenki piżamowe i prawie wyszłam z siebie ;) Co prawda dopiero zaczynam i się uczę ale jestem pełna zazdrości dla takiej lekkości szycia. Świetnie Ci wyszły, dopasowane i nie zaginają się z przodu, achh... ;)) Skąd brałaś wykrój?

    OdpowiedzUsuń
  9. głowa do góry!! wykrój brałam ze starych spodni od piżamy, tylko lekko zmodyfikowałam. Powodzenia! Ćwiczenie czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Blog. Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale nie mam czasu na blogowe łańcuszki.
      Równocześnie bardzo dziękuję:)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Ja też chce takie owieczki...są świetne:)widzę,że piżamy ostatnio na czasie;)ja też wkrótce dodam swoją;)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bardzo chcesz, a masz w swoim mieście sklep z tkaninami Bławatek, to tam możesz znaleźć w bawełnach pościelowych:)

      Usuń
  12. Oooo! Ja mam całą kolekcję podobnych(jeśli chcesz zobacz: http://szycieija.blogspot.com/2013/04/kolekcja-domowa-spodnie.html ) :-) Twoje wyglądają super i te kieszenie! Ja jestem zbyt leniwa żeby je doszywać...;-)
    Cała reszta Twojego szycia równie wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może byś tak pokazała jak odrysowywać wykrój takich spodni z innych, gotowych spodni?... Byłabym Tobie wdzięczna i inne kobietki z pewnością też :-)))

      Usuń
    2. z przyjemnością, ale jak zdołam się uporać ze sterta zaczętych i nieskończonych szmatek. Choć osobiście wydaj mi się to dość banalne. Może jeszcze ktoś ma podobne życzenie?

      Usuń

Dziękuję, że zostawiłaś/eś po sobie ślad:)